Monday, July 17, 2006

Mutfakta Randevu

Pembe Candaner'in bu haftaki yazisi harika. Acaba San Francisco'da boyle bir yer var mi, hemen arastiriyorum. Yoksa belki benim mutfakta bulusabiliriz....
 
A date in the kitchen...
 
This article is from a Turkish newspaper. Pembe Candener, is visiting in US and she meets with friends at a restaurant for lunch. Waiting to be seated, the host takes her to the kitchen, where she sees a bunch of well dress men, including her friend in aprons. They all cook together and eat lunch afterwards....What a neat idea....I wonder if there is something similar in San Francisco???
 
 
 

1 comment:

Anonymous said...

çaliskan kadinin hali baska. bir kaç saat önce bakmistim sitene baska bir sey vardi aaa in in in kaç tane yeni sey eklenmis. kutluyor ve ilham perisini gönderiyorum (çirkin kurbagayi göndermeye gönlüm razi olmadi, ondan prens çikacagini zannetmiyorum.)
bilgi için: bakiniz mutfakta zen.
güzel bir gün diliyorum.
tijen